//
you're reading...
Sentimente asternute

Un do over, va rog..

Pare a fi un joc. Unul nedrept, la care celalalt triseaza.. Da, viata a trisat de data asta! Probabil nu e prima oara, dar acum am prins-o in flagrant. Si culmea, am avut totul pus in joc! Practic, m-a batut cu cartile mele, la jocul meu preferat si s-a ales cu tot. Nedrept mi se pare putin spus; macar de-as fi primit vreo avertizare, un amarat de “head’s up” ca sa ma pregatesc cumva pentru ce avea sa vina.

E nasol sa iti cada cerul in cap fix cand te simti stapan pe situatie. Te simti nauc si nu stii ce te-a lovit, cam asta e sentimentul. Cat despre reactie.. ce reactie poti avea? Eu nu stiu sa ma cert cu viata, inca nu m-a invatat nimeni cum sa o iau la rost pentru ce mi-a luat. Nu stiu cum sa-i cer socoteala pentru ca m-a facut sah mat. Dar stii care e problema mai mare?! Ca nu stiu nici cum sa ma pregatesc pentru o tura a doua, caci nu stiu cand loveste iar. Nu stiu nici cum sa ma feresc si nici nu am certitudinea ca daca as stii, ar ajuta la ceva. As vrea sa ma antrenez, sa ii arat ca pot riposta, dar de fiecare data cand incerc, ma vad singura si imi dau seama ca nu am cu cine ma rafui! In clipe ca astea, tace malc, de parca nici nu as avea adversar. Oricum, n-am nicio sansa in fata ei, ma amagesc degeaba.
E clar, e mai buna decat mine la asa ceva, ca doar are toate avantajele.. Ma simt trasa pe sfoara si amagita. M-a lasat initial sa ma bucur, sa simt gustul a ceea ce mi-a luat! Probabil de-aia doare asa tare, ca incepuse sa imi placa, incepusem sa iubesc. Parca o aud razand de naivitatea mea..

E ca un joc, intr-adevar, cu exceptia faptului ca nu e un joc. E real si crunt, dar mi-e greu sa accept asta asa usor. E o linie subtire intre ele, incat uneori uit sa o amintesc. E mai simplu sa ma imaginez fata in fata cu viata la un joc. A avut zaruri mai bune si mi-a luat o bucata din mine, ca si cum i se cuvenea. Tie nu ti se pare nedrept? Nici macar nu am avut un rematch. Poate data viitoare o sa imi bat sansele si o sa castig, desi nu primesc nimic inapoi. Vreau decat sa o iau de la capat cu certitudinea ca, de data asta, nu imi va mai trage clapa. Vreau numai sa stiu ca ce voi construi nu va mai fi daramat sub privirile mele.
Ce zici, miza e buna? Nu cer mult; decat un do-over, va rog!!

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

February 2015
M T W T F S S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Blog Stats

  • 2,271 hits
