//
you're reading...
Ratiuni si concepte: logici personale, Sentimente asternute

Viata de minune..

Azi o sa scriu despre minuni, despre acele bucurii incredibile, parca ireale care isi fac loc in vietile noastre. Se spune ca orice minune dureaza trei zile. Eu nu cred asta, cred ca uneori dureaza mai mult, alteori mai putin, dar de fiecare data, exact atat cat trebuie. Ma doare cand spun asta, pentru ca stiu ca, de cele mai multe ori, minunile mor exact atunci cand noi nu ne asteptam, dar de asemenea, apar si raman langa noi atunci cand nu mai speram ca o vor face!

Ce e o minune? E acel ceva extraordinar pe care nu il poti infaptui singur, acel ceva, de obicei primit de SUS, care iti umple viata de culoare si te face sa crezi in tine, in ceea ce va fi si in Dumnezeu..
Atunci cand astepti o minune, timpul trece incet; te lupti cu fiecare clipa si zoresti fiecare secunda, in speranta ca te va duce cat mai aproape de momentul mult dorit. Si cu cat trece mai mult timp pana cand iti primesti miracolul, cu atat mai mult ti-l doresti.. Dar pana la urma, te trezesti fata in fata cu bucuria ta, cu minunea pe care ai asteptat-o atat de mult. Intai sceptic, apoi mai docil, intr-un final te pomenesti a fi increzator in faptul ca nimic nu se va schimba si ca totul va continua, pana vei atinge fericirea absoluta. Si fix atunci, te trezesti ramas singur, in mijlocul unei existente la fel de gri, intrebandu-te de ce minunea ta nu mai este.

Azi sunt in lumea mea. Am citit un articol ce mi-a declansat pofta de a scrie, de a dezvalui o particica pe care am incercat sa o tin ascunsa pentru a ma proteja, si inca o mai fac, in mare parte..

A trecut o luna de cand o minune importanta pentru mine a disparut. Si a plecat fara nicio avertizare, exact asa cum a si aparut.. fara ca macar sa imi treaca prin minte o asemenea posibilitate… Dintr-o data, m-am vazut cazuta si trantita la pamant de o realitate pe care nu am prevzut-o. Si asta a trezit in mine revolta si durere; am pus intrebari la care nu am primit raspunsuri si m-am certat in mintea mea cu oricine ar fi putut fi responsabil pentru ceea ce mi s-a intamplat. Nu avea sens, pur si simplu nu gaseam o logica in toata povestea minunii mele si mai ales, in finalul acesteia. M-am intrebat de nenumarate ori DE CE? si am incercat sa gasesc vinovatii, ba chiar m-am invinovatit in destule randuri.

Si apoi am realizat ca e inutil, ca ma zbat sa gasesc niste raspunsuri imposibile. In schimb, am realizat si ca toata treaba asta m-a schimbat, ca a trezit in mine noi conceptii care inainte imi erau straine. Vad acum, ca si o proiectie ulterioara a povestii, bucuria mea referitoare la acel miracol despre care tot scriu azi, doar ca incerc sa privesc asta cu alti ochii. Vad, la fel de clar, si caderea libera in care am fost atunci cand totul s-a terminat brusc. Si acum stiu ca nu mai sunt aceeasi, pentru ca minunile, de obicei, isi pun amprenta asupra vietii tale! Minunile te schimba… Stiu ca as fi apreciat din tot sufletul acel miracol doar al meu, dar stiu ca pe urmatorul il voi aprecia inzecit! Stiu ca mi-ar fi adus din ce in ce mai multa bucurie, dar stiu ca urmatorul ma va extazia din prima clipa. Stiu ca daca nu ar fi disparut atunci cand s-a intamplat, cel mai probabil ar fi facut-o mai tarziu, cand mi-ar fi fost si mai greu, dar stiu ca urmatorul nu va mai pleca!

Ma doare inca plecarea subita a minunii mele, a carei existenta in viata mea a fost scurta, desi intensa.. O sa doara din ce in ce mai putin, chiar daca nu o sa uit si stiu asta! Dar pe masura ce trece timpul, imaginea de ansamblu devine mai clara: minunile vin si trec, sau vin si raman..

Deci unele minuni mor doar pentru a face loc altora care vor ramane mereu..

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

November 2014
M T W T F S S
« Oct   Dec »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Blog Stats

  • 2,264 hits
