//
you're reading...
Libertate, Ratiuni si concepte: logici personale

EU VOTEZ! TU?!

“Am iesit in strada, dar n-am intrat la urna!
Am strigat, dar n-am votat!!
Am vrut, dar nu am facut!!!”

Pai sa vezi… ” Daca ploua?! Daca am treburi mai importante de rezolvat?! Votul meu oricum nu schimba nimic.. ” Daca ploua, e simplu: iti iei frumusel umbrela si te deplasezi la vot, pentru ca daca nu o faci, cel mai probabil o sa se iveasca pe viitor si mai multe probleme care sa iti necesite atentia, eventual si banii. De unde tot apare conceptia asta conform careia un vot in plus sau in minus nu are valoare? Imagineaza-ti numai ca in casa vecinilor tai mai sunt doi oameni care se ghideaza dupa acelasi principiu stupid, iar in casa din fata casei tale, inca trei.. Si uite asa, pe o raza de cativa metrii, v-ati nimerit sase oameni care aleg sa nu isi exercite dreptul de a vota, de parca nu e o problema care ne vizeaza pe fiecare in parte, ci votam cu scopul implinirii vreunei intamplari abstracte si straine de noi.

Va mai amintiti istoria pe care o faceati la scoala, undeva in generala, cand se mentionau atatea informatii legate de dreptul la vot al cetatenilor? Au fost atatia oameni privati de la a-si spune punctul de vedere, atatea clase sociale intregi, iar tu, tu care esti invitat, rugat sa pui stampila, ca si echivalent al vointei tale, refuzi, pentru ca nu ti se pare suficient de important. Esti om liber si iti ignori dreptul de a alege, ca si un adult ce nu mai e interesat demult de bomboana care i se ofera!! Vai si amar de libertatea ta, pentru ca tu te incarcerezi singur in nepasarea de care dai dovada! Si stai sa vezi, atunci cand voturile adunate vor desemna ajungerea unui idiot in fruntea tarii, vei fi primul care va arunca cu pietre, desi nimeni nu iti va mai da acel drept.

Pare-mi-se, ni s-a acrit de atata democratie, incat s-a ajuns la premeditarea abandonului.. Pur si simplu, traim intr-o societate in care oamenii isi programeaza lipsa de opinie!! Iti pasa de ce se va intampla cu noi, ca natiune? Iti pasa de lumea, societatea in care tu si copiii tai veti trai? Sau iti e totuna sa te tarasti intr-o existenta nedemna si mizera, undeva sub papucul unui om care nu ar avea ce cauta la conducere? Exact asta iti ofera votul: alegerea dintre astea doua posibilitati, dintre cele doua variante pe care le-am expus sumar ceva mai sus. Inca ti se mai pare irelevant si prea putin important in comparatie cu vremea de afara?!

Cred ca mai degraba ar trebui sa mergi sa iti indoctrinezi si vecinii in a merge la vot, si iacata de unde au aparut inca sase voturi pe aceeasi arie de cativa metrii… Inainte de a-ti dori o alta tara, invata sa iti doresti un alt tip de mentalitate, pentru ca altfel, aspiratia ta, plina de ganduri nobile, va ramane undeva sub stratul gros de praf al timpului ce va trece!!

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

October 2014
M T W T F S S
    Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 2,264 hits
